torsdag, september 14, 2006

Noget om mig

Okay, hvorfor lige carpe diem? Jeg er umådelig dårlig til at efterleve princippet, så jeg tænkte at jeg ved at benævne min blog "carpe diem" kunne sætte lidt skub i tingene! Det er mit store håb og ønske, at kunne nyde livet for det det er og ikke kun for det det kan blive. Det passer nu heller ikke helt, for sammen med mine to små lækre børn oplever jeg tit himmerigets glans.
Philip min lille dreng på to har opdaget glæden ved farven GUL. I lang tid var det kun den farve der eksisterede og bare synet af en gul nummerplade kunne få ham til at råbe begestret"gul", man skal selvfølgelig være der selv for at høre hans fortolkning og udtale af "gul"-det er bare såååå sødt.
Min datter Clara er glad. Sådan kan jeg bedst beskrive hende, for hun er altid et stort smil. Hun er 4½måned og hviner og griner som en rigtig pige. Ja for bare en time siden fik hun grineflip ved synet at sig selv i spejlet.
Faktisk er det min søster der har fået mig til det her, så jeg bør jo nævne
hende af ren høflighed. Hun er en meget talentfuld forfatter der snart får sit
store gennembrud: Rachel Röst.
Ja, forresten er jeg også gift. Min mand er ved at gøre karriere inden for bankverdenen så nu skal der spares på kronerne-smil. Nej, han er en god mand. Gennemgod og meget kærlig. Jeg er ikke i tvivl om, at han elsker mig, og det er da dejligt at have den følelse af tillid og tryghed.
Nå, nu ved I lidt om noget af mit liv, men der skal nok komme
mere...vi ses
Jeg fandt lige et billede af de tre vigtigste
personer i mit liv. Vi er i sommerhus og Philip har kastet sin kærlighed på et
par solb
riller vi fik i en skobutik.

1 kommentar:

Rachel Röst sagde ...

Glæder mig til at følge med i den spændende føljeton. SKulle vi ikke også have et billede af blogforfatteren? Jeg har hørt, hun ser ret godt ud.