fredag, oktober 13, 2006

Friske billeder fra igår

Philip er stadigvæk igang med at finde bær og trampe på dem. Jeg prøver, at lade ham gå selv hele vejen hjem, men det tager 1½ time at gå en 20 min. tur så man kan med god grund sige, at min tålmodighed bliver testet. Jeg har besluttet, at det ikke er det værd. Det er bedre, at jeg har lidt positiv energi tilbage, når vi kommer hjem. Heldigvis bliver det nok snart nemmere at komme hjem, for det tynder kraftigt ud i bærrene på buske og træer.





Det bliver altid et genialt billede, når man holder kameraet ud selv:-)













Clara er kommet op og sidde i barnevognen. Hun nyder at betragte omgivelserne. Da jeg hentede Philip med hende igår, grinede hun hver gang hun så ham gå rundt nede ved siden af barnevognen. Det var virkelig sødt.

5 kommentarer:

Rachel Röst sagde ...

Juhu! Elsker nye billeder ... (I er dejlige).

Anonym sagde ...

Køn mor. ;-P

Anonym sagde ...

Det er skoent at lease din blog og jeg elsker dine billeder. Du faar mig ofte til at grine og teanke meget dybt nogle gange.

MARIA sagde ...

Det er jeg glad for. Det betyder meget for mig, at vide, at du følger med selv om du er laaangt væk.

Anonym sagde ...

Hvor er det et dejligt billede af Jer ! :-)