tirsdag, oktober 31, 2006

Når regnen regner oppe på taget


Det fik sørme regnet idag. "I lårtykke stråler", som min søster yndede at sige. Hvis jeg ikke havde haft et barn, der skulle hentes, var jeg ikke gået ud af døren. Philip morede sig herligt med de KÆMPE-store vandpytter. Han ved godt, at han ikke må gå i de store og dybe. Så han taler meget om, at de er store, meget store eller KÆMPE-store. "Lille vandpyt", er dem han godt må gå i. Snart skal vi ud og trampe i de store vandpytter med gummistøvler og regntøj. Det bliver sjovt. Jeg ved, at han vil råbe højt af fryd.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg kunne godt tænke mig at være med. Det er ikke mange aftener siden, da Knud og jeg gik en tur, hvor jeg pjaskede i vandpytter. Det bli'r man da aldrig for stor til, vel ?

MARIA sagde ...

Det minder mig om en dag jeg sad i bussen modsat køreretningen. Det havde regnet meget.Bussen kørte igennem en KÆMPE-stor vandpyt og en cyklist blev overdynget med vand. Lige min form for humor. Jeg var flad af grin.

Lea L. sagde ...

Ja jeg vil også være med..