fredag, november 10, 2006

Dagens "store" begivenheder


Jeg fik besøg af min lillesøster Lea her i formiddag. Hun kom med højt humør og vi snakkede løs. Nybagte boller i sultne maver giver tendens til at overæde. Lea klagede over, at jeg havde givet hende mavesmerter. Som om det var mig der førte hånden:-) Vi fortsatte festen ned ad Amagerbrogade, hvor vi gik på genbrugsjagt. Jeg fik også købt et mini plastikjuletræ til Philip. Det værste er, at jeg har lyst til at sætte det op med det samme, men så kender jeg én der nedlægger veto. Dagens højdepunkt var, da jeg opdagede, at vores Netto (kun 30m væk) lukker 2mdr. pga. ombygning. Det var faktisk ikke en helt dårlig nyhed. Af 2 grunde: 1. De havde sat en masse varer langt ned i pris! 2.Vores Netto er jordens værste Netto så måske vil en ombygning kunne gøre den udholdelig. Jeg var dernede om morgenen og senere på aften for at se om de havde sat flere varer ned i pris. Der opdagede jeg billigt vaskepulver: 9,- for en pakke OMO!!! Jeg fyldte kurven til randen og tilfældigvis røg der lige en Marabou Schweizernød med. Jeg vendte hjem med et saligt smil.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Vi har faaet en Netto i Boston nu, men desvaerre er der ikke noget dansk ved den, jeg gik skuffet hjem efter mit foerste besoeg. Jeg savner de danske Netto'er.

MARIA sagde ...

Øv, det var ærgeligt for dig. De skulle i det mindste have haft rugbrød og remoulade. Måske salte fisk?:-)