mandag, november 06, 2006

Så er der mandags-overraskelse igen

Vi har jo aftalt at overraske hinanden hver mandag. Jeg tror, at Kristian har glemt det idag. Pyt med det. Min første plan døde lidt pga. praktiske omstændigheder. Jeg vil ikke røbe den, da jeg skal bruge den næste mandag. Det sjove er, at jeg havde tænkt mig at lægge et hjerte under Kristians dyne. Men da han er faldet i søvn i sofaen ( allerede 20:30), har jeg lagt det foran ham istedet. Han har rodet rundt flere gange, men han har ikke opdaget, at jeg har taget et billede af ham eller set hjertet der ligger foran ham med min kærlighedserklæring....spændende ik?

6 kommentarer:

Rachel Röst sagde ...

Vi venter i spænding på næste afsnit.

MARIA sagde ...

Han har set sedlen. Lagde sig igen til at sove. Hvilken romantik! Måske var han bare for træt til at ænse noget som helst. Han lagde mit hjerte op på sofabordet.
Men okay, pointen var at glæde ham. Missionen er fuldført. Måske kommer resultatet først efter natten:-)

Anonym sagde ...

Vi kan næsten ikke vente. der MÅ komme en afslutning på denne historie, som til fulde tilfredsstiller vore forventninger
(nysgerrighed). Du er forpligtet til at fortælle det hele. Vi kan ikke leve med at du dølger noget for os.

MARIA sagde ...

Da jeg vækkede Kristian for tredje gang, kom han med ind i seng. Han sagde til mig, at han havde haft en plan for, hvad han skulle overraske mig med, men han havde ikke regnet med at sove hele aftenen. I stedet for vil han gøre det idag:-)

MARIA sagde ...

til svigerfar:
"dølger", det er godt nok et gammelt ord. Kan forstå hvad det betyder ud fra sammenhængen, men ellers var jeg fortabt!

MARIA sagde ...

Det blev til en gang fodmassage:-)