onsdag, november 01, 2006

Teletubbies og Byggemand Bob

Mine børn er glade for fjernsyn. Philip skulle først se Teletubbies, og så ville han også se andet som fx Byggemand Bob. Clara hun er helt vild med det samme. Når jeg sætter Teletubbies på, bliver hun ét stort smil, og hun svinger med arme og ben. Det er faktisk helt utroligt. Når hun er ked af det, bliver hun beroliget og hygger sig. Så jeg har brugt det en del, imens hun har været syg. De små børn skal vel også have lov til at dulme smerten med lidt god underholdning. Men okay, hun elsker også at være i nærheden af Philip, og det er hyggeligt samvær med ham. Der er visse fordele for hende, for Philip giver hende legetøj( som hun kaster væk igen). Nogle gange har hun været helt overdækket med alt hendes babylegetøj. Det er ret kært.
Philip er forresten begyndt at synge Byggemand Bob sangen. Sød musik i mine ører.
I får også lige et kys med i denne omgang. Billederne er et par måneder gamle.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er dog det mest romantiske, jeg endnu har set. Hvor de de altså kære.

Lea L. sagde ...

De er bare så dejlige dine 2 små..