fredag, december 01, 2006

Et heldigt køb!!!


Juhu. Vi er blevet de heldige ejere af en fin teutonia klapvogn. Vi fandt den i "Den blå avis" til 1800 kr. med kørepose og det hele. Idag koster en ny 4600,- med kørepose. Jeg har villet have en klapvogn i 1 år nu, så jeg er helt oppe og køre over, at det endelig kan lade sig gøre. Bilen har stjålet vores penge hver gang. Da vi så annoncen var vi sikre på, at den nok allerede var solgt, men nej! For en gangs skyld smiler lykken til os.
Igår aftes røbede Kristian, at han har sparet op hemmeligt til en rejse til os to. 5000,- ind til videre. Han var ked af at sige det til mig, men han kunne se, at jeg var så frustreret over vores decemberøkonomi, at han blev nødt til at ofre hemmeligheden. Jeg tager arbejde i december, når kristian går på barsel, men det giver os ikke flere penge i til julen. De penge han har sparet op kan redde os midlertidigt til min løn kommer ind i januar. Og de penge kan nu købe mig en klapvogn:-)
Ærgeligt at han blev nødt til at røbe hemmeligheden. Men jeg ville nok have fået hjertestop, den dag han troppede op med en rejse til Paris i hånden.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tillykke med sportsvognen! Vi kører også rundt med sådan en, og den er virkelig go'. Det er dejligt, når man er heldig og gør et fund.