torsdag, december 28, 2006

Hvordan ser en toiletkumme ud?

Så ramte endnu en tornado familien. Vi nåede lige at komme ud af huset en enkelt tur. Samme nat begyndte kristian at kaste op og Clara vågnede op med feber. Siden da er jeg selv blevet ramt med ekstra fart i tarmregionen. Toilettet er blevet rigeligt besøgt på skift af mig og Kristian. Jeg føler nærmest at en forbandelse har ramt os. At Gud har set sig vred på os og derfor giver os hele armen indtil vi bøjer os i støvet. Sygdom, sygdom, sygdom og sygdom. Jeg kan slet ikke huske, hvordan Clara er normalt. Jeg er generelt en optimist, men har svært ved at se noget positivt lige nu. Hvis vi bare havde lidt modbalance i form af fx en stor gevinst i Lotto eller lign. kunne jeg bedre holde humøret oppe. Vi beder bare om en lille smule medvind.....okay?

1 kommentar:

Benny sagde ...

Hvis en lottogevinst er godt mod maveonder er det måske gevinsten på 40 kroner der har reddet mig gennem julens stradbasser (staves det sådan?).
Jeg kan forstå at den kommende doktor går ind for alternativ behandling :o)