tirsdag, december 12, 2006

Således gik mandagen


Igår brugte jeg det meste af dagen på at redigere vores digitalbilleder. Først fandt jeg alle dem der skulle fremkaldes. Det var ikke så få endda = 455. Derefter gik jeg igang med at fjerne røde øjne. Det endte med at mine øjne var røde og meget store! Nu mangler vi bare at overføre dem til Pixum, men det er ret dyrt at fremkalde alle de billeder, så måske venter vi til efter jul:-)

Kristian fik en pose af hans yndlingschips af mig i overraskelse. Dem havde jeg hentet i den bitre kulde ( på gåben endda).10 min i 20:00 sagde Kristian, at han ikke kunne nå, det han havde planlagt, men jeg sagde, at jeg meget gerne ville have en overraskelse. På få sekunder var han ude af døren. Da han kom tilbage skrev han noget til mig på et papir. Jeg tænkte med det samme, at han ikke nåede at købe gaven og derfor tyede til et kærestebrev. Men nej, på papiret var der skrevet nogle sætninger fx "Du er ikke en ....... tværtimod". Det var meningen at jeg skulle gætte, hvad gaven (...) var. Han kom dog med gaven så hurtigt, at jeg ikke nåede at brilliere. En lyseslukker. Nu kunne jeg skrive en masse om symbolikken ved den gave og lade som om at han var ond ved mig. Men rent faktisk havde jeg ønsket mig den. Jeg hader lugten af "slukkede stearinlys".
Fik ligeledes produceret 4 juledekorationer. Ikke alle lige skønne. Til mit forsvar var det også begrænset, hvad jeg kunne gøre, da jeg havde mest grønt og næsten ingen "topping". Ærgede mig over alle de kogler, jeg har gået forbi og ikke samlet op. Den sidste dekoration blev den flotteste. Nok et resultat af de tre kladder:-)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

herligt at læse om jeres måde at overraske hinanden på, og det hele bliver bare så godt, når der i det tillige ligger en masse smådrillerier af den positive slags. Kirsten og jeg bruger det meget. Fortsæt, fortsæt, så vil det kunne vare ved hele livet, er det ikke skønt. Tak for din skønne måde at skrive på.