torsdag, februar 01, 2007

Der findes alligevel mirakler


Vi oplevede et mirakel i nat! Clara vågnede slet ikke fra vi puttede hende 19:30 til kl.6:00. Et par gange kom hun med en lyd, men der skete ikke mere. Det var helt mærkeligt at være udhvilet i morges. Fra tirsdag til onsdag vågnede hun en del gange både om aftenen og natten, så jeg troede ikke, at der kunne ske så stor en forandring på én gang!:-)Men igår spiste hun også ordentligt igen, så det har nok alligevel en del at sige. Chok!!! Det er godt nok vildt, at der skulle gå lidt over 9mdr. før min datter sov igennem første gang:-)
Det giver mig lidt fortrøstning mht. min skolegang, for det er svært at få læst, når man ikke har fået en ordentlig søvn. JUHU.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nu tør jeg godt tilbyde, at du kan aflevere hende hos os, indtil du er færdig med dine studier. jeg er vild med den tøs. Jeg har det dejligste billede af hende over mit skrivebord. Bare sig til. Vi henter hende u.b.
Nej, tillykke, men regn med små tilbagefald. Tak for din skønne måde at fortælle på.

MARIA sagde ...

Bare rlig jeg regner ikke med noget men så længe der er håb er der...liv.