onsdag, februar 14, 2007

My Valentine


Idag er jo Valentines Day så jeg må berette om vores store kærlighed. Eller måske bare nøjes med at fortælle, at Kristian kom hjem med en fin buket blomster. Det betyder virkelig noget for mig. Kristian bryder sig ikke specielt om denne Amerikanske tradition. Jeg hylder enhver lejlighed, der kan bringe noget godt med sig. Er kærligheden imellem to personer ikke værd at fejre? Pyt med at det er kommercielt. Jeg er romantiker og kan ikke få nok af den slags! Imens Kristian var til badminton, bagte jeg brownies (af den helt tunge slags) i en hjerteform og skrev et K i glasuren med sukkerpynt. Det var en supergod brownie. Desværre så god, at den lå som en sten på bunden af maven og vi derfor kun kunne spise to stykker hver (med vanilleis til). Det er der ikke noget at sige til med alle de BOMBE ingredienser:-)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Smid den endelig ikke ud. Det kunne jo være, der kom et par svigerforældre med hang til tunge brownies forbi på et tidspunkt...

Anonym sagde ...

Brownies med vanille is, UUUHHHHMMMMM. Nu bliver jeg noedt til at lave nogle selv, det er babyen i maven der vil have det selvfoelgelig.....

MARIA sagde ...

Det der plejer at være min undskyldning er at jeg skal have noget sukker for at holde mig vågen så jeg kan få læst. Men mine erfaringer har dog vist, at der skal kraftigere midler til!