tirsdag, marts 04, 2008

Another day...


Så er det igen en ny dag. Jeg vågnede med et blodigt mareridt og en hals der snørede sig fuldstændigt sammen. Det er måske prisen for at pudse vinduer med en udringet bluse:-)

Philip sover stadigvæk. Hans trommehinde sprang natten til mandag. Stakkels barn. Det kom ud af det blå. Han havde slet ikke klaget over ørepine. Nu er han på penicillin, men er ikke helt sig selv endnu. Jeg lader ham sove og plejer min egen halsbetændelse. Solen skinner nu dejligt og jeg håber, at jeg kan få læst lidt idag selv om oddsene er lidt dårlige.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej.

Jeg har lige ringet til jer for at høre, hvordan det går med dig og Philip. Jeg håber, din hals har det bedre og at Philips øre har det godt.Det er da fantastisk, at han slet ikke har haft ondt.
Knud fortæller, at Clara rigtigt er begyndt at snakke (og at hun gør det hele tiden ). Det må da være en lettelse for hende, og for jer, at hun nu kan udtrykke sig, så I forstår, hvad det er, hun vil.
Jeg glæder mig SÅDAN til at se jer igen.

Kærlig hilsen
Svigermor'en

MARIA sagde ...

Jeg fik penicillin idag. Har haft det rigtig dårligt det meste af dagen, men min hals virker lidt mindre øm nu. Måske slipper feberen også sit tag snart.
Clara er faktsik blevet et nemt barn 7,9,13. Hun er umådelig charmerende og nuttet. Det er Philip der er mest på tværs nu, men sådan er det vel.

Anonym sagde ...

Jeg tror nok, de har forskellige trodsaldre, de unge mennesker. Men de er nu dejlige alligevel.
Godt, det går bedre med dig osse.........

Svir'mor'en