tirsdag, september 19, 2006

Araknofobi















Hjælp, det er edderkoppetid! Alle babyedderkopperne er blevet store og enormt tykke. Når jeg går på fortorvet igennem villakvarteret, bølger angsten igennem mig ved lavthængende grene og mistænkelige hække. Det gibber i mig ved synet af et æbletræ med 4 store spindelvæv og kæmpe korsedderkopper placeret som konger i deres riger. Kristian og jeg snakker om, hvilket beløb der kunne få mig til at stikke hovedet ind i sådan et net. 1000 kr. måske (jeg er studerende så det er mange penge). Men jeg er sikker på, at hvis der virkelig var én der udfordrede mig, ville jeg ikke kunne gøre det, medmindre beløbet
var 5cifret eller derover(try me).
Hvad skulle du have for at gøre det? Inden du svarer så kig lige på billedet her til højre.....


1 kommentar:

Rachel Röst sagde ...

Du er sjov. Jeg skal straks spare sammen.

Eller! Var det lige præcis dette stunt man skulle ønske sig i fødselsdagsgave ... (ond latter)