tirsdag, oktober 24, 2006

Helt oppe og køre!


Træt. Udmattet. Afhængig. Blev oppe til kl.1 i nat, fordi jeg lige skulle redigere lidt og lige tjekke andre blogs...lidt. Det er fedt at være blog-ejer, men jeg skal lige lære at styre mit forbrug. Igår skiftede jeg til Beta-blogger, og jeg var sandt at sige helt oppe og køre! Layout er virkelig blevet brugervenligt. Og så til mig som er så visuel! Det var lige før jeg hoppede af glæde. Brugte nærmest hele dagen igår med øjnene klistret til skærmen. Til jer der ikke har skiftet endnu: "Prøv det, prøv det, beta rocks"!

3 kommentarer:

Rachel Röst sagde ...

Jeg kaster mig ud i betaprojektet i aften efter at have set din pionerindsats få sådan et flot resultat.

Anonym sagde ...

Jeg troede, beta-bloggere var noget helt andet. Pas nu på, du ikke bliver afhængig.

MARIA sagde ...

Jeg ER afhængig. Prøver at trappe tiden ned, hvor jeg sidder ved computeren, men det er svært:-)Især når jeg alligevel skal sidde med et sygt barn i armene.