onsdag, oktober 25, 2006

Jeg er en kvinde


Det er fedt at være kvinde. Smukke, kurvede former. Fortryllende hår i farver fra efterårets glød til markens gyldne korn. Øjne der blænder, glimter og charmerer. Personlighed der er kysk, flammende, stram, genert, fri, bedårende og skarp. Mange mænd har nok fundet ud af, at en kvinde ikke kun er én men mange. Hun favner vidt og bredt og føler med en dybde, der er helt uforståelig. Kvinder er mytiske, men almindelige, fascinerende, men også kedelige, og det er det der tiltrækker det andet køn. De er aldrig helt sikre på, hvem hun er. Svingninger, det er kvinden bygget til. Hendes krop den bølger med cyklus, med former og med alder. Hvem elsker ikke bølgernes brusen?

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er netop dét, der er kvindens privilegium: Hun har ret, næsten pligt, til at være uforudsigelig.
Ps. Jeg har i mange, mange år gået og troet, at jeg var tyk. Nu har jeg fundet ud af, at det er jeg slet ikke. Det er tøjfabrikkerne, der ikke kan finde ud af at sy tøj i de rigtige størrelser.
Jeg ta'r lige et stykke lakrids mere....

MARIA sagde ...

Du er sjov! Det er godt, at jeg har dig som svigermor.