søndag, oktober 22, 2006

Udlændinge er også gode mennesker!


Danmark, Mit land. Danmark, Deres land. Danmark, Vores land. Er det bare mig, eller er vi på vej ud på et skråplan? Dansk Folkeparti har alt for meget magt. De opildner de udlændinge der i forvejen er på krigsstien, og får de gode, hårdtarbejdende udlændinge til at føle sig udstødt. Deres populistiske udtalelser gør skellet mellem udlændinge og danskere større. Jeg må indrømme, at da DF indgik et tæt samarbejde med regeringen, tænkte jeg, at det var godt at udlændingepolitikken blev strammet op. Som borger i KBH havde jeg haft flere dårlige oplevelser, der gjorde mig bange for udlændinge ( unge mænd/drenge især). Men efter nogle år med deres politik, kan jeg se, hvor det bærer hen. Og det er ikke et godt sted. Der er mange af os, der slet ikke deler de kraftige holdninger om udlændinge, der bygger på fordomme, og på de udlændinge der begår kriminalitet. Men det er helt sikkert, at der vil komme flere ud i kriminalitet, og vel at mærke terrorisme, hvis folk bliver ved med at støtte et parti, der langer ud efter og håner udlændinge. Før hellere Danmark tilbage til det vi var kendt for før. Nemlig åbenhed, tolerance og velfærd. Det irriterer mig, at Dansk Folkeparti har det navn. For der er intet "Dansk"over det.

( Det er ikke meningen, at min blog skal være politisk, men det skulle bare siges!)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Politisk eller ej...tak for at sige det..*s*

Lea L. sagde ...

Jeg kan kun være enig.. Det er pinligt.

Anonym sagde ...

Godt brølt, løve....

MARIA sagde ...

Jeg er nu jomfru!:-)