torsdag, november 30, 2006

10 øjeblikke jeg elsker med mine børn

  1. Når Clara blinker med øjnene, fordi hun ikke kan fordrage maden.
  2. Når Philip kommer slæbende med skamlen ( det gør han, når han vil hjælpe til med noget i køkkenet, når han skal "vaske hænder" = lege med vandet eller studere noget nærmere som fx med sit juletræ). Det ser utrolig sødt ud, fordi den er tung og stor i forhold til hans lille krop.
  3. Når Philip spontant aer mig på kinden.
  4. Når Clara hamrer legetøj ned i bordet med et fornøjeligt smil på munden.
  5. Når Clara skraldgriner på puslebordet ved at jeg laver mærkelige lyde eller kilder hende ( hun er nem at få til at grine).
  6. Når Philip kysser Clara og belæsser hende med legetøj.
  7. Når Philip opdager et tal på en havelåge og bryder ud i glæde.
  8. Når jeg henter Philip og han råber:"Der er mor! Der er Philips mor!".
  9. Når Clara ligger og piller ved vores ansigter, hvis hun er kommet over i vores seng om natten ( minus hiv i næsen:-)).
  10. Når Philip spæner afsted, fordi han har fået bleen af.

Ingen kommentarer: