fredag, november 24, 2006

Igår Philip idag mig!


I nat havde jeg så ondt i min hals, at hvert synk var ret smertefuldt. Blev nødt til at se i øjnene, at jeg måske havde brug for lægehjælp. I morges måtte Knud så endnu engang gribe knoglen og ringe til sin læge:-) Lidt komisk. 9:30 var der tid til mig. En flink læge mødte mig og fandt også flere baktusser kravlende rundt dernede. Jeg gik ud af døren med en gul seddel i hånden og et smil på læben, hjælpen var på vej! Ikke nok med det. Jeg fik også snakket lidt personligt med lægen om studiet. Han fortalte mig, hvor glad han altid havde været for sit valg. Det var virkelig dejligt at høre, for det gav mig en bekræftelse på, at det kan være et job med meget glæde. Nogle gange tager mine "E.R." tanker over, og jeg tror, at det hele er stress og død. Lad vær med at tro, at virkeligheden ligner "E.R.". Hvor mange bliver skudt ned i KBH pr. dag? I realiteten (har jeg hørt) sidder der flest små drenge med sportsskader.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Maria
Jeg bliver helt bekymret når du ikke skriver i flere dage, plejer at følge med hver dag...
Alt okay?
Kh. sabina

MARIA sagde ...

Ja, alt er okay:-)