tirsdag, november 28, 2006

I'm back!


Så er jeg tilbage:-) Jeg havde brug for et par dage uden blogger. Helbredet har ikke været for godt. Er stadigvæk på penicillin, hoster som en gal og drypper mine øjne, da jeg er blevet smittet af Philip. Men det er lidt trist, så jeg gider ikke at dvæle for meget ved det.

Vi tog hjem fra Esbjerg igår eftermiddags. Det ufattelige skete: Børnene faldt i søvn samtidigt og sov det meste af vejen! De sov så længe, at jeg næsten håbede på, at de snart ville vågne. Jeg kedede mig lidt i den stille bil og kunne ikke rigtig sove, selv om at jeg havde hårdt brug for det.


Da det var mandag skulle jeg jo overraske Kristian med noget. Jeg må indrømme, at jeg var rimelig tom for ideer. Siden jeg var syg og ikke kunne tage nogle steder hen, måtte jeg improvisere lidt. Kristian var taget afsted efter lyn-mad og hverdagsindkøb, så jeg skulle tænke hurtigt! På trods af helbredet besluttede jeg derfor, at komme af med alle vores rejsetasker (incl indhold) og rod så han bare kunne slappe af når han kom hjem. Alligevel bemærkede han ikke forandringen:-) Til hans forsvar måske fordi han havde to kebab, pomfritter og børnepizza i armene samt diverse poser. Senere på aftenen, da vi stod og ordnede køkkenet, sagde Kristian:"Jeg synes, at vi skal finde et andet sted til serveringsbakken". Jeg var straks på mærkerne og kiggede irriteret over mod ham:"Hvorfor dog det"? Med det samme så jeg en skrabejulekalender bag bakken...min overraskelse! Nu må vi se om jeg bliver millionær. Mindre kan også gøre det:-)

Ingen kommentarer: