lørdag, november 11, 2006

Boller og tørrede rosenknopper

Jeg lavede boller med Philip i formiddags. Kristian spiste grådigt de sidste igår aftes:-), så jeg måtte på den igen idag. Det er okay, når det er et udtryk for at min mand elsker min kogekunst.
Som man kan se, var Philip meget koncentreret om at mase rosiner ned i sin bolle.

Lidt senere måtte jeg konstatere Philips første skarnsstreg inde i stuen. Han er en meget stille, rolig og artig dreng. Jeg er nok ret heldigt stillet, når jeg kan sige, at det er det værste han har fundet på indtil videre. Rosenblade fra en fyrfadsstage spredt over gulvet. Pyt, det er ikke lige min stil mere.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Med det filurblik kan du vel vente flere overraskelser i fremtiden fra lille Philip. Forbered dig godt, der kan være helt utænkelige oplevelser i vente fra den kant. Han er bare go´.

Anonym sagde ...

Som du selv siger, så er det bare godt med billeder. Det her er i hvert fald totalt herligt. Tror du, at manglen på skarnsstreger skyldes jeres succesfulde opdargelse, eller er Philip bare en meget rolig dreng? Eller er det et miks af de to ting?

MARIA sagde ...

Til Sara:
Det er ikke godt at vide?:-)

Anonym sagde ...

Jeg tror det har meget med opdragelse at gore. I er bare saa gode til det.