tirsdag, november 14, 2006

Mandagsoverraskelse

Vi havde overraskelsesdag igår. Kristian har ferie, så jeg fik ikke lige tid til at komme på nettet. Hele dagen var Kristian bange for, at jeg fundet på det samme som ham. Det var jeg ganske sikker på, at jeg ikke havde, for jeg planlagde at købe en Dr.Pepper til ham( dem elsker han, og de kan kun købes få steder). Men da jeg tog ud lidt efter 20:00 blev han endnu mere nervøs. Det fik mig til at tænke på, hvilke butikker der har åbent efter 20:00. AHA!!Videobutikker. I det øjeblik jeg cyklede afsted mod Seven Eleven, vidste jeg, at han havde lejet "Da vinci mysteriet" som sin overraskelse til mig. Fedt tænkte jeg, for vi nåede aldrig at se den i biografen pga. Claras ankomst. På vej hjem igen var der en dame der lå på fortorvet. Jeg hoppede af cyklen. Tæt på kunne jeg lugte, hvad der var galt. Diagnose: Plørefuld. Hun lå og gyngede frem og tilbage som en gyngehest for at komme op. Jeg spurgte, om hun ville have en hånd, men hun afslog. Alligevel hjalp jeg hende helt op på benene, for hun kunne overhovedet ikke komme op selv. Jeg forlod hende, imens hun stod og prøvede at fange nøglehullet. En pæn dame i 50érne vil jeg tro. Gad vide om hun fandt sin lejlighed? Det var rart at kunne hjælpe og humøret fik et boost. Hjemme igen ventede Kristian på mig utålmodigt.....vi skulle se film:-)

Ingen kommentarer: