søndag, november 12, 2006

Gravid


Nej, jeg er på ingen måde gravid igen. Bare tanken kan få mig til at blive panikslagen. Det er for kort tid siden, at jeg har født. OG det er rigelig hårdt med to børn. Jeg er ikke én af dem der nyder den "søde" ventetid i fulde drag. Kvalmen de første 3 mdr, trætheden alle 9 mdr, og smerterne pga. pres på organerne de sidste 3 mdr, tager det meste af glæden fra mig. Men jeg synes, at gravide kvinder kan være umådelig skønne og betagende at se på. Især når jeg ikke selv er gravid, er det meget smukt at se en slank pige med en fin rund mave. Det kan få mig til at vende mig om og kigge efter hende midt på gaden, hvilket en fyr aldrig har præsteret.


1 kommentar:

Rachel Röst sagde ...

Billedet med den lille fod bag maveskindet er lige over min grænse, mere uhyggeligt end sødt.

Jeg følte mig heller ikke spor smuk, da jeg var gravid. Men ellers har jeg også altid fundet (de fleste) gravide meget smukke.