fredag, november 17, 2006

Pigeproblemer


Jeg har haft hold i nakken hele dagen. Min nakke smerter kraftigt ved bevægelser over 45 grader mod højre. Det er Claras skyld ( det er vigtig at få fastlagt, hvem der er skyld i disse lidelser). Hun vågnede flere gange i nat, hvoraf den ene omgang trak ud i en hel time. Da jeg så endelig faldt i søvn, var det med Clara ved brystet ( den nemme løsning). Måske er det bare mig, men jeg kan ikke finde ud af at amme liggende uden at ophobe diverse spændinger i ryg og nakkeparti. Jeg har egentlig besluttet, at hun skal have en kold tyrker i forhold til amning om natten, men jeg er ikke sikker på, at jeg er klar til skrigeriet. Det er en dame med temperament! Lad jer ikke narre af det søde smil og punkerhåret:-)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nej hvor er hun SØD! Sikke en hårpragt... Nu har du ikke snydt og givet hende RoGain, vel?;)

MARIA sagde ...

Nej, hun er helt igennem fra naturens side:-)