mandag, januar 01, 2007

2007

Så blev det alligevel et nyt år. Et øjeblik var det som om tiden stod stille eller var det min forkølelse. Det blev ikke til noget med Esbjerg og nødblus, men København S på anden sal lige rundt om hjørnet fra vores opgang af. Vi fik trods alt en smule nytår... med bordbomber, knallerter og 90 års-fødselsdag. Min far skulle i forvejen have min søster og nevø på besøg og var barmhjertig overfor 4 "nytårsløse" mennesker. Jeg blev ret syg lørdag aften med feber og monster forkølelse så jeg tør godt at sige, at det var/er ret synd for mig! Jeg har stadigvæk ikke genvundet smagssans eller lysten til at leve:-) Men okay, det er svært at forklare to små børn, så ind med Treo, Panodil, Ipren og cola og så ellers derudaf......Jeg er ikke sikker på, at det hjælper, så jeg har også spist et par æbler og clementiner:-) Alligevel en hilsen fra mig til Jer alle:

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Kære Maria.
Du er bare sej. der er dem, der siger, at livet bare er dejligt, og det passer nok også, men kun når livet er dejligt. Men din forkølelse ¨får også en ende, og så bliver alt dejligt igen. Du er dejlig. Dine unger er dejlige. I er en dejlig familie og du er gift med min dejlige søn, og hvilke fantastiske svigerforældre du har.