fredag, januar 19, 2007

En ubehagelig morgen

Så lykkedes det mig sørme at blive ramt af en dør! Jeg bøjede mig ned efter noget legetøj til Clara og da jeg rejste mig, blev jeg ramt på tindingen. I kender godt den smerte, der bare er intens og ulidelig i få sekunder. Tanker om et stort blåt øje og folk der ville tænke på hustruvold ved synet af mig for igennem mit hoved. Jeg gik ud på toilettet og blev meget overrasket ved synet af en flænge over mit øjenbryn. Jeg må have ramt den metaltingest der stikker ud på siden af døren (aner ikke hvad man kalder sådan én). Hvor uheldig kan man være? Og så lige den dag jeg har valgt at holde fri, så vi kunne finde en seng til Philip. Typisk. Nå, men det kan være at jeg vover mig ud senere alligevel, hvis min nuværende hovedpine ikke eksploderer. Ja, og nu sidder jeg bare og venter på at min egen læge har tid til at se mig. Troede egentlig at en syning kom før ældre damers kroniske sygdomme ( alle fordomme til side). Jeg har fået en tid kl. 10:45. Håber at det bliver et pænt ar.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

DET var synd for dig !!!
Jeg håber, du må få en god dag alligevel.

Anonym sagde ...

Stakkels Maria.
Jeg faar endelig lidt tid til at kigge paa din blog og dette er hvad jeg ser. Haaber hovedpinen forsvinder snart.

Anonym sagde ...

Jeg har nu faaet laest "up to date" hvor er det synd I har vaeret saa syge i julen. Jeg haaber 2007 bringer bedre helbred for jer alle lige bortset fra at du har slaaet hul paa tindingen. Det goer helt ondt at kigge paa billedet. Jeg ville komme og lave varm chokolade for dig hvis det ikke lige var for den lange tur over til dig. Vi ses dog i naeste uge, jeg ringer til dig. Mange kys og knus x

MARIA sagde ...

Til svigermor: Ja, øv, bøv, sådan noget møg, men det var nu ikke så slemt.

Til Louise: Dejligt at høre din "stemme". Glæder mig til at se dig:-)

Anonym sagde ...

Den hedder en pal.
Av hvor ser det ikke rart ud.

MARIA sagde ...

Hej Carina tak for oplysningen:-)