tirsdag, januar 30, 2007

Gak i låget


Jeg er totalt forvirret i øjeblikket. Går rundt med et hoved, der trækker mig i 20 retninger. Har lyst til at råbe:"Hold så op"! Men jeg er ikke sikker på, at mine tanker vil lystre. Er udpræget følelsesmæssigt ambivalent. Jeg tror faktisk, at jeg er mere "gravid" end jeg nogensinde har været det rigtigt, hvis man skal se på humørsvingninger. Jeg har så meget at tænke på, at jeg ikke ved, hvor jeg skal starte og slutte og i stedet for at gøre noget ved det, bliver jeg desperat og dybt forvirret. Fik lige den brilliante idé, at jeg kunne skrive alle de ting ned, der bekymrer mig. Arbejde på dem jeg kan gøre noget ved, og strege dem over der hører til"livet". Hvorfor er jeg ikke kommet på det noget før? Måske fordi jeg ikke giver mig selv lov til at tage tid til mig selv? ..............?

Ingen kommentarer: