mandag, januar 22, 2007

Pølser kan være lækre


Men ikke pølser i badekarret!
venligst
Maria

P.S. I aften kommer der Prison Break, YES.

Forresten har Philip fået en halvhøj seng. Kristian samlede den i formiddags og her i aften skulle Philip prøve at kravle op. Vi har længe debateret om han skulle have en lav eller en halvhøj, men jeg holdt på, at vi havde brug for den ekstra gulvplads den halvhøje ville give. Jeg håbede også at stigen op i sengen kunne give ham mod på andre svære ting som fx høje rutschebaner ( han har let ved at give op). Jeg var dog ikke helt sikker på, at vi havde taget den rigtige beslutning og havde en del bekymringer om, hvordan han ville klare at klatre op og ned. Alle vores bekymringer blev gjort til skamme. Han kravlede energisk og glad op i sengen med nogle få anvisninger til hvor han skulle holde fast. Super glad for sin nye seng. Ned kom han lige så let og vi skulle slet ikke presse ham. 2 gange op og ned uden besvær. Han var åbenbart helt klar. Typisk overpylrede forældre. Jeg er bare vant til at han tit går i baglås over noget nyt, så jeg var og er stadigvæk målløs over hans behændighed. Super aften:-) Bortset fra pølsen altså.
Billedet: Philips halvhøje seng (vi har ikke købt tilbehøret)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tillykke med den. Det er da dejligt at se, at den lille mand udvikler sig. Og det gør hans forældre nok også. Han skal nok blive rigtig glad for sin seng. Hvem ved, det kan være, at han får brug for et sted, hvor Clara ikke kan nå ham......