lørdag, januar 20, 2007

Venner på besøg

Mads var på besøg idag sammen med sin mor og far. Børnene hyggede sig og drønede rundt i lejligheden. Her sidder de allesammen og nyder et afsnit med Bamse og Kylling. Er det ikke bare sødt? Mads sidder i midten.
Da de skulle drage hjem gav de to drenge hinanden et knus. Det var virkelig et Kodak moment. I skulle have set dem. De er næsten lige høje og med deres små arme omkring hinanden. ..Vi forældre var i hvert fald helt bløde om hjertet. Clara skulle lidt efter have et kys af Mads. Han var først lidt tøvende, fordi hans sut blev taget, men da han med strutmund kyssede hende, brød hun ud i latter. Hun er helt vild med ham. Bare hun ikke griner helt så højlydt første gang hun bliver kysset senere i livet. Men hvor var det dog sjovt. De to øjeblikke havde været guld værd på video. Men det er sjældent at de bedste øjeblikke kan gemmes på den måde. Vi må opleve dem "live".

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tak fordi vi også får lov til at opleve dem. Vi kan virkelig se det for os, både de tre unger foran tv'et og den rørende(morsomme) afskedsscene. I er bare dejlige allesammen.

MARIA sagde ...

Tak fordi du kommenterer:-)Det er feedback fra andre mennesker og Jer der giver mig den virkelige lyst til at skrive. Jeg har flere gange haft lyst til at lukke biksen, fordi jeg ikke føler mig inspireret. Men så har jeg aftalt med mig selv, at jeg bare må holde nogle dages pause. Så til alle der læser min blog, kommenter endelig, for det er derfor jeg skriver her. Ellers kunne jeg jo bare skrive dagbog.

Anonym sagde ...

Du må endelig ikke holde op. Hvis du vidste, hvor mange gange vi er inde for at se, hvad du nu har skrevet, så ville du slet ikke tænke på at holde op. For os er det den dejligste mulighed for at følge jeres lille familie på tæt hold. Tak for det.

MARIA sagde ...

Det er også pga. den tid det tager at lave et indlæg. Det tager gerne 30min-1time og det kan være lidt svært at nå. I hvert fald nu hvor jeg er aktiv studerende igen.