onsdag, januar 24, 2007

søg og du skal finde


Hvorfor er nogle dage lange og mørke imens andre er lyse og korte? Hvordan kan det hænge sammen rent videnskabeligt, hvis det er i samme uge? Måske er min hjerne bare lidt atypisk!:-) JA, det må være svaret.
Jeg sidder lige og hører noget af min gamle musik, der fremkalder minder fra den tid, hvor jeg var alene og kærlighedshungrende. Det føles som årtier siden at tomheden var en trofast "ven". Nu er jeg omgivet af kærlige væsener, der heler gamle sår, gamle følelser. Hvor er jeg glad for, at jeg har dem i mit liv. Siden Kristian kom ind i mit liv har jeg været et helt menneske. Da han blev en del af mig, begyndte jeg at leve op til mit fulde potentiale. Livet kan da godt være hårdt en gang imellem nu, men mere pga. arbejdbyrden. Jeg har en helt anden tiltro til mig selv. Hvor er det godt, at der findes nogle derude der virkelig kompletterer én. Så hvis du stadig går og tvivler på den du er sammen med, så find den helt rette!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det varmer et moderhjerte at høre så sød en omtale af hendes søn. Tak for det.
Hvordan går det med jeres mandagsoverraskelser ?

Anonym sagde ...

Det varmer et gammelt hjerte at læse så smukke ord. Når man er parat til at give, skal man også være klar til at modtage. Selv at være den rette, gør oftest også den anden til "den rette".Det gamle ord:"Som man råber i skoven får man svar." er mere rigtigt end de fleste aner. Tak for dine evner til at formulere dig på et stykke papir.

MARIA sagde ...

Mandagsoverraskelse?
Det går skam fint. Jeg har bare ikke skrevet om dem, fordi vi ikke er så kreative. Men hvis der sker noget vildt skal jeg nok skrive om det:-)

Anonym sagde ...

Det må være en fantastisk mand du er sammen med!