tirsdag, januar 09, 2007

Sidste nyt

Okay, jeg havde lige et par ord mere:

Tør jeg fortælle at vi allesammen er raske:-)Uden at banke under bordet og sige 7,9,13! Kaste salt over venstre skulder (eller er det højre?) . Clara er super glad igen. Det er helt mærkeligt at opleve hende som normal. 3 UGER sletter éns hukommelse på fortræffelig vis. Jeg er helt forundret når vi allesammen tager ud, fordi det har varet så længe med konstant sygdom hos mindst ét familiemedlem. Idag tog jeg den sidste tablet mod bihulebetændelsen. Så håber jeg, at jeg vil kunne bruge min lugte og smagssans normalt igen ( det var en del af bivirkningerne).


Jeg sidder i øjeblikket på biblioteket på panum og bliver klog på gynækologisk endokrinologi. Det er først i denne uge jeg har haft rigtig mulighed for at tage afsted og læse. Det er nu fedt at sidde her sammen med en skov af andre stud.med. der skal til eksamen HER I JANUAR ( he, det skal jeg ikke). Men de hjælper mig med at opretholde en høj læsemoral. Og det er der brug for, når man stadigvæk bliver vækket 2-3 gange hver nat:-)

Ingen kommentarer: