onsdag, januar 10, 2007

Luksuriøse forhold, HA!


Fortæl mig lige, hvorfor universiteterne skal spare så mange penge, at der ikke er råd til rengøring? Vores toiletter på panum ligner tit en ren svinesti med manglende toiletpapir og papirslommetørklæder. Lidt komisk, da vi nok burde være et af de førende steder mht. hygiejne. Der flyder med brugte papirslommetørklæder på gulvet, fordi skraldespandene er fyldt til renden. Det føles nogle gange som en sundhedsrisiko at trække bukserne ned. Selvfølgelig er det ikke alle toiletter der ser sådan ud. Men det er vel ikke meningen, at man altid skal gå flere hundrede meter ekstra for at undgå et bombet lokum;-) Jeg kan godt misunde studerende på betalingsuniversiteter som Cambridge, men okay jeg har jo ikke råd, så jeg bør vel holde min mund.

Ingen kommentarer: