søndag, februar 11, 2007

Overraskelse


I onsdags fortalte jeg Kristian, at jeg havde planlagt en overraskelse til ham i løbet af ugen. Jeg tænkte, at det kunne sætte hans fantasi igang og få ham til at plage mig om sandheden. Det skete da også, og jeg morede mig herligt over hans uvidenhed. Jeg havde planlagt at tage ud lørdag og bowle ml. 16-17 og spise aftensmad på en restaurant bagefter. Lørdag eftermiddag mente han nok, at han havde regnet ud, hvornår og hvad vi skulle. Så han blev overrasket, da vi allerede skulle afsted kl.1530. Vi fik en ret hyggelig tid sammen. Vores bowling slog ingen rekorder, men når man bare er to så er det hele hyggeligt og ikke præstationspræget undtagen mht. egne forventniger. En strike er nu sjov. En aktiv aktivitet sammen giver også en helt anden fornemmelse bagefter end biografen. Man har virkelig VÆRET sammen. Er blevet rystet sammen igen, væk fra hverdagens kedelige trummerum. Vi fortsatte hjemme med babysitterne min søster og hendes søn og senere kom min far også til. Vi så animationsfilmen "Biler" sammen. Ikke vildt god, men god nok. Hurra for lørdag, det var en god dag.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det lyder som noget godt.
Du finder ind til mange af livets gode hemmeligheder, såsom at "være" sammen. Det ender nok lidt kedeligt, hvis man vedbliver "kun" at være ægtefolk. Det med at være venner og kammerater, der går på opdagelse sammen, giver en tredie dimmension i et ægteskab.

Benny sagde ...

Godt sagt svigerfar. En af mine "piger" og svigersønnen, har en ordning der går ud på at de skiftevis cirka en gang om måneden, skal inviterer den anden ud på ny og "ukendt" oplevelse.
Det er noget der giver bomus i samlivet!