fredag, februar 09, 2007

Jeg kan godt

Idag gik jeg hjem fra Panum og var glad! En helt mærkelig følelse:-) Jeg mødtes kl.13 med min vejleder for at få svar på nogle spørgsmål til min opgave. Vi snakkede en del og han virkede også tilfreds med det jeg havde skrevet indtil videre. Desuden til min store glæde, havde jeg skrevet noget, han ikke kendte til. Nogle forskningsresultater som jeg havde fundet i en artikel på nettet. He-he. Jeg fløj afsted og havde pludselig en helt anden energi. Nu føler jeg, at jeg er på vej den rette vej og ikke er langt fra at afslutte min opgave.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

GODT GÅET, pigebarn. Jeg er så stolt af dig.

Anonym sagde ...

Møgunge! Du kan vitterlig meget mere end du selv tror. Du er bare go´, er du. Når to gamle seje jyder siger sådan så ligger der mere i det end du tror.

Hold nu dampen oppe skønne dame.

Anonym sagde ...

jeg kender foelelsen om opgaver der skal skrives og man er ikke helt sikker om man er paa rette spor. Saa er det bare fedt at finde ud af man sagtens kan. Jeg glaeder mig til du er laege og jeg er din sygeplejerske (kunne lyde helt forkert, men ikke saadan ment!!). Keep up the good work.