mandag, september 25, 2006

Abstinenser


Puh, det var en hård weekend. Kristian havde fødselsdag søndag, og vi prøvede på at fejre den både lørdag og søndag. Der var lige en barnedåb, der skulle presses ind, og et par børn der skulle afleveres, men så blev det ellers også vildt! Vi fik gået en tur ved Bagsværd sø i strålende solskin og senere et stykke brownie med varm chokolade og flødeskum som prikken over Iét ( Jeg er vel ikke kvinde for ingenting). Det med abstinenserne handler om, at jeg ikke fik skrevet ét ord på min blog. Jeg prøvede ihærdigt at finde computeren frem flere gange, men blev afbrudt af livet. Så nu har jeg skrevet en hel del idag, for at indhente alt det forsømte og komme af med alt det ophobede.
P.S. Nu står jeg igen med en stor weekendopvask og nullermænd på gulvet.

Ingen kommentarer: