søndag, november 12, 2006

Den første adskillelse


Jeg skal til at trappe ned i amning, for jeg vil gerne tage nogle FADL-vagter, når Kristian har barsel i december og januar. Vi har en del store udgifter, og der mangler penge hver gang der kommer børnepenge til den klapvogn jeg gerne vil have. Så nu skal det være. Det er bare umådeligt svært at skulle holde op med at amme. Jeg kan få en knude i maven bare ved tanken. Jeg elsker den tætte kontakt. Den måde hun nusser mig på hagen med sin frie arm imens hun spiser (og hiver i min næse:-). Det store smil jeg får, når hun slipper brystet glad og mæt. Det er det første store adskillelses-trin siden navlesnoren. Hun bliver for alvor sin egen. Det gør lidt ondt indeni, selv om jeg på alle måder også trænger til den frihed, en flaske vil give. Men jeg kan jo altid fortsætte med en enkelt hygge-amning om aftenen:-)

(Clara var 3mdr på dette billede. Nu når hendes arm helt op til mit ansigt)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det er altså bare SÅ sødt. Jeg glæder mig til at se jer snart igen.