onsdag, november 15, 2006

Måske en smule distræt?


Det startede hjemme ved min veninde Camilla. Vi hyggede med vores to piger. Jeg skænkede mig selv noget hyldeblomst/lime saft og smagte på herligheden. "Den har en lidt kraftig og fyldig smag"!sagde jeg. Camilla svang om på stolen og kiggede på flasken:"1:4". Måske skulle man fortynde den:-) Jeg grinede og undskyldte min dumhed med, at det også var fordi, at jeg lige havde drukket friskpresset appelsin/jordbær juice 1:1.

Senere skulle vi bestemme hvor meget ældre en venindes dreng var i forhold til Philip. Han er født i december 2002 og Philip september 2004. Jeg regnede det ud til at være 1år og 4 mdr. Det passede også fint, hvis det var Philip der var ældst. Camilla korrigerede mig nænsomt.

Til aften hentede jeg nattøj og bleer til børnene og ordnede først Clara. En halv time senere skulle jeg til at give Philip sin ble på, men opdagede så, at der kun lå en af Claras bleer. På en eller anden psycho måde, havde jeg fået givet Clara Philips ble på uden at opdage det. Snipperne mødtes godt nok på midten, da jeg skiftede hende, men tanken havde ikke engang strejfet mig, at det kunne være Philips. Claras bleer er Aldis Vibelle med store grønne motiver på. Philips er Libero med blå kant og enkelte små motiver. Jeg fatter ikke, at jeg kunne være SÅ distræt!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jamen, velkommen i klubben....