fredag, december 22, 2006

Jeg sover lige om lidt


Jeg har arbejdet som FADL-vagt de sidste tre dage på Hvidovre hospital. Det har virkelig drænet mig. For jeg har skullet stå op kl.545 efter nætter, hvor Clara er vågnet 3-4 gange pga. hoste. Så spørg mig lige om jeg er træt lige nu. Skulle også liiige nå at lave det sidste konfekt til juledagene... Mine øjne klapper måske i foran skærmen. Det gode ved at arbejde, var at jeg virkelig savnede min familie. Min mand og mine to små englebasser. Jeg kom lidt på afstand af alle de huslige strabadser og mærkede lidt, hvordan det er at være far.
Philip hoster helt vildt og har igen feber. Al den sygdom hos børnene har næsten kvalt min julestemning. Den magi jeg skulle opleve med Philip i løbet af måneden har ikke helt været mulig. Men nu må vi prøve, at få det bedste ud af det alligevel.
GODNAT

Ingen kommentarer: