torsdag, februar 08, 2007

Hos lægen


En ældre mand kom op til lægen og beklagede sig over for meget luft i maven.

Han slap hele tiden èn, fortalte han.

- Men det er nu en fordel.

De lugter ikke, og de er helt lydløse.

Jeg har faktisk sluppet et par stykker, mens jeg har talt med Dem, doktor.

Lægen så roligt på ham og udskrev en recept.

- Det forstår jeg ikke, sagde manden.

- Næsedråber. Hvorfor det?

- Vi må jo begynde et sted, svarede lægen.

- Først må vi kurere deres manglende lugtesans

- og senere må vi kigge lidt på hørelsen....

3 kommentarer:

Benny sagde ...

Hæ-hæ...

Benny sagde ...

Jeg kommer til at tænke på en historie en af mine onkler fortalte for mange år siden:
En kvinde fortæller lægen at hun mener at hun er gravid.
Lægen undersøger hende overfladisk og siger at det bare er luft i maven.
Nogle måneder senere går hun til lægen igen; hun mener stadig at hun er gravid.
Lægen undersøger hende og siger: nix! Det er du altså ikke...måske indbildt gravid, men jeg tror faktisk stadig at det bare er luft i maven.
Flere måneder efter møder lægen kvinden på gaden med en barnevogn og han spørger derfor: UPS! Var der alligevel en lille?!
Hvortil kvinden svarede: Næh...det er bare en skid med kyse!
:o)

MARIA sagde ...

Så må jeg jo have haft meget luft i maven to gange.