tirsdag, februar 20, 2007

Snisk snask


I øjeblikket går jeg og plager mig selv med destruktive tanker. Ikke at jeg er på vej til at kaste mig ud over en klippe, men jeg har det med at tænke negativt om mit udseende og mine evner. Jeg har bare et tomrum indeni. Måske hjælper det når jeg starter i skole igen. Herhjemme har jeg tid til at lade tankerne bygge sorte tårne, men ude bliver der kun bygget små søde byer med mylretid. Jeg ved godt, at jeg siger det ofte, men jeg tror at det snart bliver bedre:-) Måske har jeg en depression, måske er jeg bare stresset, måske savner jeg bare noget eventyr i en rutinepræget hverdag. Nu må vi om se mysteriet bliver løst, når vi får penge tilbage i skat. Der kan vi i hvert fald købe os lidt lykke:-) Lad være med at blive bekymret, når du læser dette her. Jeg har en tendens til at være melodramatisk. Tror dog at jeg efterhånden har tøjlet det værste. I skulle have set min dagbog da jeg var teenager. Den var så forfærdelig, at jeg smed den ud.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

jeg kender foelelsen med at gaa hjemme og "bygge sorte taarne". Du har nok brug for en ferie.....til England maaske!!!
Min dagbog fra mange aar tilbage minder mig om hvor beskyttet og uskyldig jeg var, nogle gange kunne det vaere at rart at kunne gaa tilbage i tiden bare for at nyde det lidt mere og ikke forhaste sig ud i at blive voksen. Men saa ville jeg sikkert gaa glip af saa meget der ville ske i nuet.

MARIA sagde ...

Ja, vi kommer helt sikkert til England. Vi satser på påsken:-)

Anonym sagde ...

Det glaeder vi os meget til. Saa er stuen forhaabentlig klar! Maaske vi kan bage brownies og spise vanilleis:-)

Anonym sagde ...

Snisk.